onsdag 1 juli 2009

Jag rös under hela sittningen

  • wow jag fattade först ingenting.
  • Hon sa att en ung kille kom in i rummet, han ville få kontakt.
  • En kille som dog ung, i en olycka. Hans döds fall var en olycka. Han var förtjust i mig, hade tetats mycket med mig när vi var yngre, men jag hade aldrig förståt att han gillade mig, jag tänkte för mycket.
  • Hon sa att jag inte behövde vara rädd när jag går hem på kvällarna, han vakar alltid över mig.
  • Han var mörk
  • röd bil
  • humoristisk
  • och han ville jag skulle hälsa till hans anhöriga som fortfarande var väldigt ledsna att han hade det bra, och att allting var väl, han levde loppan på ansra sidan.
Jag fattade först ingenting, tänkte näää detta stämmer ju inte, sen slog det mig, min första "kille" "flört" ja va jag nu ska kallade, min bästa vän under skoltiden Frida, och Ida som med är en nära vän, deras bror dog hastigt i slutet på augusti förra året.

Han va ju svarthårig och under tiden vi umgicks hade han en röd Volvo 850 reg FFW 520, det måste ju varit han.

  • Sen hade hon kontakt med min pappas mormor,hon sa att hon tänkte på mig varje gång jag fyllde år, och hon fick upp månaden Juni (jag fyller ju som sakt år 30 Juni)
  • Gammlamormor varnade mig för att inte äta riktigt, hon såg mig.
  • Och hon sa strängt till mig att sluta jämnföra mig med andra tjejer, jag var vacker och underbar på alla sätt.
  • Hon sa att det var ett bombnedslag med kännslor i min mage, som måste poppa upp, min glada sida utåt måste balanseras med att vara ärlig om hur jag mår och känna det jag känner.
  • Hon rådde mig att skriva ner mina kännslor, men skriv inte på datan sa hon. :(
  • Min största svagheter som jag skulle jobba med var mitt dåliga tålamod och svartsjuka.
Mer kommer jag inte på nu, detta har varit omtumlande dag.
Kärlek

2 kommentarer:

  1. Jag ryser fortfarande :( Kan inte sova nu.
    Fy vad jag tycker det är känsligt .. Jag ska oxå beställa tid ngnstanns.
    Så kanske man får veta lite om sitt lilla liv.

    Sov gott Gumman. Puss

    SvaraRadera
  2. Läskigt o häftigt på samma gång!! Känns som du fick ut en del av det ju:o) Kram

    SvaraRadera