fredag 31 juli 2009

bra dag idag med!

Nu ska jag ha en bra dag igen. Igår hade jag och Loredana en underbar dag hela dagen, som avslutades med att Malin kom hit och tog en kvälls kaffe och jobbade med steg 7.

Malin är Vildas stora systers mamma, eller Vildas pappas förra fru som han hade när jag och han blev tillsammans. Lite annorlunda att vi har hittat ett bra sätt till varandra, och hon är jätte glad för mina barn, hon passar dem gärna och det funkar jätte bra när hon gör det.

Saknar min Malin i säffle, men är snäll att låna ut henne liiiite, sen snabbt hem igen och tjata med mig och vara den sötaste och vakraste och genomsnällaste som finns, hon behövs i Sölvesborg.

Ska försöka hjälpa Fia med skor idag, har för mig med att hon bara jobbade halv dag idag. Fika????????????

kram

1 kommentar:

  1. skönt att du verkar må bättre nu....//Emma

    SvaraRadera