torsdag 2 juli 2009

Nu måste jag fixa en sak till skolan!

Hm blev något knas med skolan, så nu måste jag gå ut dit och hämta mina papper och sånt så jag kan skicka det till annan skola med, kan tänka mig både Karlshamn och Kristianstad.

Får inte tag på min käraste lillasyster så jag måste ta på mig tränings-dojan och kuta ut innan jag ska hämta Vilda hos sin far. Hon har sovit där 2 nätter nu, så stolt hon är, tyvärr har hon knappt tid att prata med sin gamla mamma, men lycklig är hon :)

Nu
-Frukost, kaffe

sen
-Alla måsten

Kärlek Mia

3 kommentarer:

  1. mess på ingång till dig från mig :)

    SvaraRadera
  2. Du är rolig du Mia.."Gamla mamma"..hahahaaKram

    SvaraRadera
  3. Heeej,
    Kom du in på skolan? Fattar nada, inte hört ngt!
    Ses om ca 4 dagar :)

    Puss

    SvaraRadera