lördag 18 juli 2009

I miss mina kids

Så då är det tur jag ska sova nu då. För imorgon ska jag Fia Maria och hennes dotter Rebecka köra på loppmarknad i Ronneby. I brunnsparken. Brunnsparken är typ det finaste stället jag vet, så jag tycker det ska bli mysigt att komma dit.

(Ska nu sälja alla mina saker för uppståndelsen för dessa 400 kr, neeeeeej!!!!! skämtade bara. Men visst har det blivit massa reaktioner på det. Men jag tycker Emma var jätte modig som vågade säga till, och jag är glad och lättad att vi rett upp det.)

Fast vi ska faktiskt sälja saker, tänkte göra oss av med det vi inte behöver längre så vi har mer plats till lite nya saker.

Dagens fundering!?
-Hmm varför heter det LOPPmarknad? Var det för att det är begagnade saker, och loppor i skiten? Eller för att om du ska hitta något bra fynd måste du gå med sån LUPP??? Ha ha ha jag har inte den blekaste men tänker ta reda på det ögona böj!

God Natt

1 kommentar:

  1. Vad skönt att du känner så. Har jag väntat i så många år på pengar, kan jag vänta lite till. Hör av dig när du vill betala. Fattar inte att det har blivit en sådan uppståndelse kring detta. Jag är uppfostrad så att jag ska betala mina skulder till folk, så vad är det för fel med det? Och sen vill jag bara kommentera till hon Fia som skriver. Du ska veta att vi sa till Mia ett antal gånger efteråt, men vi fick aldrig några pengar. Mia är ingen jag känner privat, därför är det mer pinsamt för mig. Men skönt att du Mia tycker att det var modigt av mig att säga till dig! Och att du vill göra rätt för dig. Vill bara berätta för den där Fia att jag inte är en snål typ som du påpekar. Har rykte om mig att vara allför snäll mot kompisar...
    '
    Lycka till Mia på loppisen och hoppas att du säljer mycket!

    SvaraRadera