tisdag 16 juni 2009

Familjen Annorlunda=Jag, Vilda, Vilola, Fia, Alvar, Tobbe, Malin, Ola, Alva, Kieren, Freja, Helena, Sandra, Tyra, Fille, min mamma, mormor morfrar....

.....Thomas, Kennet, Albert, Alfred, Vildas pappa, Teres, Tindra, Dizel, Malin och Cornelia....

Det är konstigt att skriva på någon annans data, jag har ju mitt sätt att sitta och mysa när jag bloggar, och då är jag alltid ensam, så lite annorlunda känns detta med. :)

Imorgon åker vi hem, borta bra men hemma bäst. Jag har haft underbara dagar med Helena. Hon är verkligen värd allt beröm i världen som utmanar sig själv med att låta oss bo här.

Men jag tycker det är svårt att hålla iordning, min hörna med kläder har växt och växt för varje dag, och för att inte tala omm mat, blöjor flaskor, skötväska, vagndelar, filtar och leksaker som jag ska försöka kontrolera och inbte ha i vägen.

Imorgon kommer Alva och Tobbe och hämtar oss, det ska bli kul att vara med dom fantastiska vännerna :)

Hoppas Helena och Sofi med umgås med oss, jag vill vi drar till slottskogen, där är det lugnare och billigare. Och massa djur och spännande saker för flickorna att kika på. Och för att inte tala om lekplatsen... wow... säger jag bara.

Min vistelse här i Göteborg har haft stor mening i livet som allt annat. Jag lär känna delar av mig själv som jag igentiligen inte vill veta av, men jo nu vat jag. Bara att göra något åt dessa, kan inte riktigt än gå in på detaljer, för jag måste själv bli klar i huvudet vad det är igentligen.

Men jag tror det kan handla om, brist på att uppskatta mig själv, brist på tålamod, och min starka längtan efter en riktig familj.

Jag ska nog acceptera att Jag Vilda och Viola är en familj, och vi har massa masssa annhöriga runt oss överallt som hejar på oss och stöttar oss i allt vi gör. Och idag känns det helt okej.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar