lördag 20 juni 2009

Mycket vill ha mer!

Gårdagen blev kanon. Vilda och Alfred lekte hela dagen och kvällen, Vilda va så glad för att få träffa Alfred och T. Hon säger ofta att hon saknar Alfred.

Och kl halv sju somnade jag Viola och fick sedan väcka henne på natten när vi skulle hem.

Midsommar positiva
- Gott sällskap från morgon till natt

Midsommar negativa
-Mer smak

Och gud i himmel va jag har ätit godis både i ons och igår. NU måste jag försöka sluta igen så idag börjar jag ren kul på cambritgh, det spelar ingen roll va andra säger jag måste få bort mitt söt sug, och detta är det enda sättet jag klarat det på innan.

Nu har jag äntligen fått träffa Malins Mamma, vilken söt kvinna. Jätte jätte mysig, jag förstår Malin saknar dem.

Alla barnen vann på lotteriet igår vid midsommar firandet så det blev super lyckat det med, sen delades det ut godis till alla barn och chokladhjulet vanns det med på titt som tätt.

Idag=Barnledig om en timme, va ska jag hitta på då då?




1 kommentar: