lördag 13 juni 2009

God kväll

Härliga Göteborg, nu är jag här på semester igen ;)

Jag har det mysigt med Helena och barnen. Resan hit gick toppen och efter en lång promenad så åt vi tacos.

Jag mår bra, mitt största problem när jag kommer iväg så här är första dagen då jag får lite seperations ångest, saknar alltid dom jag älskar där hemma. Mina tankar går mot dem hela tiden.

Jag tänker med, va gör jag här? Vad är jag på väg? jag ska försöka följa min magkänsla lite mer, just nu känns det faktiskt som jag inte riktigt gör det, näää jag vet inte.. det är kanske det jag gör?

Jag hatar att inte veta, jag hatar att vara maktlös, jag hatar att jag inte kan förutspå vad som är rätt väg för mig, och de till att jag går den raka vägen, orkar inte in på massa krokiga små stigar mer, även om alla vägar leder till..... så vill jag faktiskt ha lite flyt.

Tack

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får det helt underbart där, längtar allt hem dit som tusan med jämna mellanrum!
    Testar ny sida ett tag..
    kram

    SvaraRadera
  2. Du ska passa på att njuta nu Mia med din vän..och barnen om dom är med =)
    Gå lite i affärer..bara njuuuuut ;)

    SvaraRadera