fredag 26 juni 2009

Jag bara älskar min "Var morgon ny"

Idag fick den mig att inse, att alla dagar, även dom som inte känns särskilt märkvärdiga är framsteg och tillfrisknande.

Jag ser kanske inte det idag, och jag känner kanske ingen process i mig, men varje dag som jag är fri från droger i all form, va det nu mår vara är en bra dag och det kan jag vara tacksam för.

Det har också slagit mig idag att jag även om jag har känslor för någon, så är jag inte redo att inleda en relation som det ser ut idag (va nu en relation är egentligen?, jag menar kärleksrelation) Utan det är dax för mig att på riktigt hitta mig själv och hålla fast vid det.

Imorgon drar jag till Malmö på konvent, denna gången är Viola och Jerrys dotter Tova med me, så vi ser det som en liten utflykt bara, kommer inte kunna gå på möten, men träffa en jädrans massa människor som strävar efter samma sak, det är kul.

1 kommentar:

  1. hoppas ni får en jättebra trevlig dag. Njut av en liten tur och alla människor som strävar efter samma sak. Vet du, många strävar efter det du har. Det du är, sättet du tänker på, det du säger & det du gör. Du får inte glömma att det du har är drömmen för många :)

    All my love!

    SvaraRadera