måndag 1 juni 2009

Jag känner mig...


... grym på något sätt, jag är fan häftigt, och ball :) rak ärlig varm omtänksam och bara skön. Ja ja ja jag övar på att prata vänligare med mig själv och jag tror det kommer fungera i längden.
Dax att bli kär i mig själv kanske.
Kan jag bara hitta kärleken genom att först kunna älska mig själv?
Kan jag inte älska någon annan mer än jag älskar mig själv?
Kan jag inte ge bort något jag inte har?
Finns han närmare än jag tror?
Blir allt bättre med tiden?

nja vet ej!

Nu är jag inne i månaden jag fyller år! Jag tycker fortfarande det är lite pirrigt att fylla år, förra födelsedagen firade jag med att packa T saker och var skit ledsen, vi beställde pizza och satte oss och åt. Så kläckte han ur sig.
-Även i krig måste man äta.

Båda brast, vi skrattade de va ju sant. Tack T för allt jag tror både du och jag trivs bra med att vara goda vänner.

Nu är det lägg tajm efter renbädd!

Natti Natti

1 kommentar: