fredag 5 juni 2009

Dommedagen

Idag fick min pappa sin dom, 4 månaders fängelse. Ja jag vet inte riktigt, jag känner nog inget särskilt med det. Bara synd att han fortfarande lever som en tonåring.

Jag fick sms av honom.
-HEJ MIA RING MIG PÅ DETTA NR DOMMEN HAR KOMMIT

Även om han är vuxen och jag med så kände jag mig som liten flicka och skakade när jag skulle ringa upp. Har fortfarande såååå svårt att hantera honom.

Jag Vilda Viola och Fia har varit i k-stad idag. Jag blev lite nere där med, fanns så mycket fint som jag önskar jag kunde köpa, samtidigt som jag vill kunna känna mig fri från materiella saker, jag vill hitta lycka inifrån, fast jag tycker ju det är kul med kläder smink och klämmor till håret, så jag ska fortsätta gilla det och fönstershoppa så mycket jag bara orkar :)

Efter en hemfärd med mycket sura miner och tandgnissel (mest från min sida ) tycker jag ändå livet känns helt ok, och ser fram emot morgondagen som kommer vara full speckad med människor som delar mycket tankar och åsikter som mig.

Kärlek Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar