fredag 5 juni 2009

Det bara måste gå bra imorgon

Jag börjar få kalla fötter, jag har varit så glad för Vilda och hennes pappas kontakt, men fan nu blev jag som is, var inne på facebook, skrev att jag packade Vildas väska att hon skulle sova hos sin pappa. Sen såg jag ett namn som var online, ett namn jag vet en gång i tiden haft en del otalt med Vildas pappa.

Då kommer mina katastrof tankar... tänk om han ska hämnas.. tänk om någon här hatar mig eller hennes far och ska ta Vilda nu när jag är borta... Tänk om...tänk om... tänk om....

Först tänkte jag ringa till honom och prata om min oro, men sen efter ett tag kom jag på att det är MIN oro, inget jag måste lägga någon vikt i, inte föra över på Vilda eller på något sätt få hennes pappa att tro jag misstror honom, samtidigt som jag förmodligen vet att om hälften av det jag hör kunde varit sant, hade det räckt.

Det kommer gå jätte bra imorgon, och att se deras kärlek är enormt stort för mig, och se hans nya familj med Vilda och hur hon myser med dom, det värmer mitt hjärta och jag tror på det goda, jag tror på sanningen så detta borde vara rätt val jag gör.

Jag är skön, fast jag kan bli irriterad
Jag är vacker
jag är varm och omtänksam

Hjälp mig slappna av imorgon
hjälp mig känna mig trygg
hjälp mig ta det lugnt


Tack för en bra dag
tack för jag kan åka iväg imorgon
tack för jag kan älska så många

Nu ska jag gå en blogg runda sen sov dax!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar