fredag 26 juni 2009

Tack Tack Tack Tusen tack!!!!!!!!


Idag när jag och Malin satt och drack vår morgon latte, så ska hon bara gå ett ärende. Sen kommer hon tillbaka med en paket till mig.

Jag fyller år på tisdag och har fått min födelsedagspresent redan idag.
WOW!
Paketen är från MQ!
Änu mer WOW!

Och i paketen låg DEN, klänningen jag kikat på varje dag sen den kom till stan, klänningen jag önskar jag hade kunnat köpa till 30 års festen, och sedan strosa i resten av sommaren!

Tack Tack Tack Älskade Malin, jag hoppade runt på Ritz, slet på den över mina kläder jag hade, Kieren tyckte nog jag var pinsam för han tog Freja och byggde lego ;)

Senare på eftermiddagen år jag lunch med en som betyder massa för mig, och allt känns väl.

Jag är värld mina belöningar
jag kan sätta gränser
Jag gör det som är bäst för mig

tack för alla belöningar
tack för jag kan gå
tack för alla barn som finns i mitt liv

hjälp mig känna att allt är väl imorgon med
hjälp mig se allt fint jag har
hjälp mig tro

Kram

(ps tusen tack igen)

3 kommentarer:

  1. aaaaaaaaaaaa sitter ju som smäcket!!! Finfin! Vassegooo!

    SvaraRadera
  2. åh vad snällt! och vilket fin klänning!
    grattis i förskott! kramar

    SvaraRadera
  3. Kanon snygg!!! Å Keiren är van vid galna upptåg o pinsamheter så det är lugnt...haha! Hoppas på en fika i den vackra klänningen snart;o) Kram

    SvaraRadera