fredag 19 juni 2009

Reklam!

Ha ha det roligaste igår var när vi var på Alis (sölvesborgs pizzan 0456/10093) och skulle äta lunch så säger den mest otippade personen i mina ögon.

-Jag gillar din blogg!

hm det va Ali själv som sa det, och jo visst gillar han nog den för ett antal gånger har jag ju skrivit jag ska ner till honom och äta, hehe.

Så nu gör jag lite extra reklam, för ärligt talat så är det sååååååå god gyros där, jag tar alltid gyros sallad utan lök med majs och brödet skänker jag bort för det är så snuskigt gott så jag blir maktlös när jag äter det :)

Maten är fräsh och nu önksar jag dig Ali glad midsommar och hoppas många struntar i sill och käkar pizza istället, om ingent annat dagen efter festen!

http://www.solvesborgspizzeria.se/

Skål!

2 kommentarer:

  1. Johan brukar käka där o jag har gjort det nn gång:o) Får bli med dig nästa gång. Vet du att Ali har bott i Säffle....haha fränt:o) Kram

    SvaraRadera
  2. Glad att du tycker om maten hos oss, alltid lika roligt när ni hälsar på.
    Hoppas att du haft en trevlig Midsommar, :D

    SvaraRadera