tisdag 23 juni 2009

OJ då

I morse sneglade jag nyfiket på datan, men nä jag bestämde mig för att inte öppna den fören jag var barnledig, och det är jag nu.

Haft en underbar dag med Viola hos mormor, stekhett!

Och om tre kvart bär det av på NA möte.

Hmmm hur jag känner mig och så??? bla bla bla!!!!
Ibland blir jag bara så trött på att va så medveten och tänka på hur jag mår, men vissa dagar känns både hår hud och kropp så konstigt och fel, och det gör det idag, men jag tänker inte lägga ner energi på det, utan idag får jag ha en ful dag, thats it!

  • Skam den som ger sig
  • Bättre fly än illa fäkta
  • Häldre lite skit i hörnen än ett rent helvete
  • Bättre sent än aldrig
Gräset måste klippas, men jag orkar inte, och ju längre det bli ju svårare blir det att klippa, men men som mors lilla lathund sa, tycker du som jag så gör jag det en annan dag!

kram

1 kommentar:

  1. Ju högre gräset är destto jobbigare att klippa desstomer kalorier fösvinner. :-P El hur tänker du? :-)

    Kramen.

    SvaraRadera