torsdag 18 juni 2009

Hittade ännu en mening

Att jag började blogga har gett mig mycket, men det största som har hänt sen jag började med det och det viktigaste av allt är nog att jag gjorde Tobbe-född-på-stenåldern-vägra-trixa-med-data-Tobbe, ja just det Tobbe, jag fick han nyfiken på det jag gjorde och tillslut började han själv blogga.

Idag ger det honom hopp i det helvete han går igenom och vissa dagar ser han lite ljus i slutet på tunneln. Samtidigt som det ändra dagar verkar bli mörkare och mörkare.

Det borde varit det som är meningen med min blogg, först hade jag som plan att skriva ut bloggen efter ett år, bevara bilder och allt som det är och skriva ut som en bok, och förhoppningsvis skulle jag kunna se skillnad på mitt mående i början och slutet på året.

Men näää jag är nöjd som det är idag.
tack

1 kommentar: