tisdag 9 juni 2009

Hur ledsen får man bli?


I mors dag present av mina barn hade Fia fixat bästaste bästaste shampo och balsam till mitt vackra svall. (så gulligt av henne)

Och idag när Vilda kom hem ville hon bada, okej tänkte jag. Så jag tappade upp vatten, ställde undan flaskorna och sa TA NU INTE MAMMAS SAKER!

Medan hon badar ropar jag och frågar va hon gör, LEKER ropar hon, när hon är färdig ser jag min mors dag presenter vara tomma, mitt flickebarn har tömt flaskorna i badet :(

Bhuuuuu, jag brukar inte bry mig om materiella saker, men fy fasen va ledsen jag blev. Tårarna sprutade och jag bara grät grät och grät.

Fick ringa till Tobbe, för att sansa mig, sen ta mod till mig att ringa upp Fia och berätta vad som hade hänt. Hon bara garvade rätt ut... ha ha ha ja kanske lite komiskt då, men har man inga pengar så känns det faktiskt tungt att bli av med dyra frisör saker.

2 kommentarer:

  1. Eller lite ledsen över saknaden att för en gångs skull unna sig liiiiite lyx!

    Kramen

    SvaraRadera
  2. men älskade hjärtat!! LITA ALDRIG PÅ BARN OCH SHAMPO ;)

    Har även hänt mig och jag blev precis lika arg/ledsen. (viskar)zcvwzxwzxc Vilda!!

    Klart vi kör fika i morgon... ringer dig om en stund.
    Pussen å kramen

    SvaraRadera