torsdag 18 juni 2009

Lägg dax

Såååå nu har jag kollat på Malins liv, bilder från när Alva var mindre än va Vilda är nu. Det har varit så givande. Nu föll alla bitarna på plats, och just när jag trodde jag inte kunna älska mer så plötsligt händer det. Malin är fantastisk mamma och vän. Det var över 1000 bilder på bildagboken.

Imorgon är det midsommar, dansen sker i tredenborg sen kanske vi ska dit vi varit senaste två åren, Ann-Britt, många kära vänner är där även T, så vi får se.

jag är grym
jag är ball
jag är mjuk och go

tack för dagen
tack för mina vänner
tack för tiden går

hjälp mig vara tacksam
hjälp mig få bättre tålamod
hjälp mig må bra

kärlek Mia

2 kommentarer:

  1. Allt blir som det ska bli min älskade vän.

    Kramar till er alla.

    SvaraRadera
  2. ååååååååååååååååååååååååååå älskar dig sååååååååååå!!

    SvaraRadera