onsdag 10 juni 2009

Vilken dag sen då...

... jag som var så trött i morse så jag satt och somnade i soffan, fick mig själv ut på en promenad och hamnade hos Tobbe, hem till Tobbe var redan folk och jag bad både Malin och Helena komma dit.

Men först skulle jag gå ärenden till älsklingsfisfia

som vanligt skulle hon ha...
  • Bar
  • Mjölk
  • 4 triss
Och hon ger mig 300kr, som vanligt får hon 61kr tillbaka :)

MEN när jag kommer till salongen så upptäcker jag att triss är borta! Panik kände jag, tänk om det var finns på dom så har jag saboterat det för Fia, hon som verkligen hade behövt semester, hon jobbar ju dygnet runt. Jag stressar bort till k-marknad och där ligger dom, phu!

Det har varit en jätte bra dag. Mycket skratt.

jag är smart
jag är värdefull
jag är snygg

tack för jag har det bra
tack för den självkänslan jag lyckats arbeta upp
tack för alla mina rädslor, så jag kan gå emot dem

hjälp mig må bra imorgon
hjälp mig göra det jag behöver
hjälp mig se hur bra jag är

kärlek

1 kommentar: