torsdag 25 juni 2009

Prutt Prutt Prutt

En av Tyras presenter är en prutt bok, den söt på något vis och så spolade den, knas måste jag med säg!

Jag träffade annan MammaMia på perrongen idag när jag och Viola skulle till Kristianstad, så det blev en heldag med Mia och hennes Isac. Vi hade det jätte trevligt måste jag säga.

Allt som jag behövde inskaffade jag så jag är nöjd. Längtar till imorgon till kalaset, älskar min lilla Tyra såååååå mycket.

Just nu skulle jag vilja suttit här och snackat lite med Fia eller Malin, men de får bli annan dag, om inget annat ska jag tvinga hit dom på söndag, då är det lite öppet hus fika här hemma!

Jag har önskat mig en tårta av Fia för jag är kass på att baka och på lördag ska jag iväg hela dagen sen på söndag ska Vilda leka med en kompis på dagen och hon vill att jag är med första gången.

Helena ringde mig innan.
Helena
-Hej, mår du bra?

Jag
-Ja. vadå då

Helena
-Du har inte bloggat idag, skulle bara kolla så allt var lungt!

Jag
-Ha ha ha du e rolig, jag har liksom varit iväg hela långa dagen.

Gullig du är Helena, längat nu till du kommer hem och bor hos mig, du ska få halva sängen, jag lovar, och du får välja sida i sängen men inte soffa där måste jag ligga på min plats. Sen ska jag lära mig att städa så fint som du och fixa mat när du kommer hem från jobbet. Jiiiiipi!

kram

2 kommentarer:

  1. Söööt du är, vi får prata om vilka dagar jag ska ligga & mmysa med dig =)

    Hoppas allt gick bra sen ikväll. Sov gott.. Puss

    SvaraRadera
  2. jag hade åxå velat det...jättemycket!!!!! Tack snälla igen för förut :) Du anar inte hur glad en männsika kan göra en annan :))

    SvaraRadera