onsdag 17 juni 2009

lyckligt lottad :)

vilken härlig dag jag haft med mina älskade vänner Alva och Tobbe, sen med Vilda och Viola med så klart. Vi var i slottskogen, kollade på djuren och åt glass på två ställen. Vandrade upp och ner i backarna och jag bara njöt.

Alva den token tappade sin flipp flopp sko ner till pingvinerna, det blev ett himla stoj alla skrattade och pingvinerna lekte som tusan med skon, dom jagade den, simmade med den till botten och när den flöt upp blev de vilda.

Alva blev först ledsen, sen när hon såg hur kul dom hade med skon sa hon stolt, att dom faktiskt kan få skon av henne :)

Som plåster på såren kör vi till ullred och köper klackskor till tjejerna... så stolta dom blev och nöjda! på vägen hem stannade vi och år "hos mamma" Mcd Max och en mack som handlade i, va tvugna handla frukost för Alva och Vilda önskade att få sova över hos hoss.. och det tyckte jag och Malin verkade va mysig ide...'

... Nu har jag haft en pause i skrivandet, va tvungen att lägga mig en stund och mysa med fnittriga tjejer dom är lite snäppna och förväntansfulla över att sova över. Nu delar dom vildas loftsäng efter många om och men. Alla madrasser och håll och kanter har prövats att somna på, jag tycker detta är jätte mysigt.

Snart sover dom.. dom har börjat lugna sig nu, slummrar till ibland..nä nu e jag sur på Vilda hon väcker Alva hela tiden.. grrrrrrr....

Livet är underbart idag.
det finns bara en sak jag saknar..
kram

3 kommentarer:

  1. jag sitter med tårar i ögonen.. njuter!!! Alva tycker så sjukt mycket om er och tänk för ett halvår sedan visst inte vilka ni var. Det är ju helt sjukt. jag älskar er så sjukt mycket. Tack snälla för att Ola hittade mig så jag kunde hjälpa Lisen att hitta Johan så jag & Lisen kunde sitta i mitt kök i Säffle och där bestämma att:

    - fan, VI FLYTTAR!!!!!

    Ses om några timmar :)

    SvaraRadera
  2. När ska du hjälpa mig? :-D . Jag är själv dock inte ensam, jag har ju er alla mina kära vänner.

    Kramar till er alla.

    SvaraRadera
  3. Va mysigt det låter!! Kommer själv ihåg när man va lite o skulle sova över....det var som rena julafton det:o) Kul o läsa att det var så bra i Göteborg. Den stan gör nåt visst med en, man får mer energi o visioner när man h´vart där tycker jag:o) Hoppas vi ses nån dag! Kram

    SvaraRadera