onsdag 3 juni 2009

Sug=Suger

Fan med nu kom sådant jävla sjukt tänkande igen, läser på facebook om alla som ska på festivalen, jag önskar för en kort stund att jag kunde varit en av dom. Bara suttit där ute lapat i mig öl och bara gottat mig.

Men då försöker jag minnas de sista festivalerna jag varit på, onykter hur var dom?

  • För det första så slarvade jag bort mina skor förta dagen, gick runt barfota och sjukvårdarna fick plåstra om mig.
  • Svimmade av vätska brist mitt på dagen när det var som varmast.
  • Var så full på en konsert så jag trillade längst fram, trycket var så tungt så jag lyckades inte ta mig upp igen, någon annan hade släpat mig ur och att jag inte knäckt något var ett under.
  • Hade tryckt i mig sinnesjukt mycket extarsy, var paranoid och frös.
  • Var där full med Cornelia, älskade barn
  • Vaknade på söndagen halvnaken i en bil, ingen aning om någonting. ÅNGEST
  • Ingen telefon eller pengar, kände inte någon fick gå hem till Hällevik, det är mer än en mil dit, men jag stötte på någon efter halva vägen.
Nja det var ju ut klent urval av bleknande minnen, men är det det jag saknar? NEJ, men ibland tar det tid att fatta.
kram

1 kommentar:

  1. Hej hej:o) Jag kommer åka ut till festivalen lite titt som tätt o du kanske vill förja med en turnån dag. Bara gå o kolla på folk o fika lite eller så. Vi får höras. Kram

    SvaraRadera