onsdag 6 maj 2009

Allt blir som det ska.. men jag vill juuuu!!

Hela denna dagen har varit toppen, lugnt och skönt hela tiden. Men just nu har jag klump i magen. Jag skulle ju åka till Norrköping i helgen.

Jag har sett fram emot det jätte mycket, sen kunde inte Tobbe följa med, och det var helt lugnt för min del, men kille nr2 som med skulle med tycker det blir för dyrt att bara köra han och jag. Visst det har han rätt i men va fasen, det är ju för en god sak. Jag lägger lätt mina sista pengar på någonting som kanske kan få mig att känna lite sinnesro.

Så nu skulle vi sova på saken. Men jag vill jag vill jag vill. Och det hade funkat om vi åkt ett dygn tidigare än beräknat, men jag vill inte vara utan barnen så länge.

Nu har jag lite att grubbla på.

jag är värdefull
jag är smart
jag är betydelsefull

Tack för livet
tack för vi är friska
tack för mina underbara barn

hjälp mig hitta en lösning
hjälp mig få bort klumpen
hjälp mig tänka positivt

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar