söndag 31 maj 2009

lite balsam för själen

Att komma ner till Hällevik är lugn och ro för mig. För några år sedan var det bara ångest men inte nu.

Och att träffa alla dessa ljuvliga varma människor jag fått ta del av i helgen har varit fantastiskt. Och jag och T har pratat massor, inte om något särskilt,utan bara varit. Fick även träffa en annan kär vän som efter ett 9 månaders återfall var nykter igen, tack för du lever, du ger hopp.

Jag har kommit fram till många saker i helgen, men det som trycker på som mest är hur mycket jag saknar samlivet med en man. Men de råd jag fått är väl att sluta leta, så står han där en dag. Ja jag har ju inte så mycket bättre för mig än att se vad som väntar bakom nästa hörn.

Har saknat Malin i massor och min Fia dos har jag fått idag, så nu klarar jag mig lite till.

Nu ska jag upp med Vilda Pettersson ur badet.

puss

4 kommentarer:

  1. Skönt att du haft det bra vännen o visst kommer han en dag, han med stort H som du ska leva lycklig med resten av livet. Å innan han kommer på sin vita springare så ska vi ha en alldeles fantastiskt underbar sommar o bara njuta av vårat paradis här nere!! Kram

    SvaraRadera
  2. men jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ring mig hem för jag kommer inte in i min telefon & där har jag ditt nummer!!!! :((((((((

    SvaraRadera
  3. Hm... han med stort H... finns han tro!? Gött att du haft en bra helg! Men behöver påfyllning!!!!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. ha mena MAN behöver påfyllning givetvis!;-)

    SvaraRadera