torsdag 21 maj 2009

Slottskogen is the shit


Nu har vi haft bästaste bästaste dagen. Bara mys och lek i Slottskogen, där fanns allt och Liseberg är överskattat. Mina barn fick ut massor av att vara i skogen hela dagen, kolla pingvier sälar och massa andra djur, pluss att jag fk lite motion. Och det bästa av allt, allting var GRATIS.

Det finns en sak jag saknat idag, och det får jag ta del av imorgon.

Jag är glad, jag mår som jag förtjäna och jag är stolt över mig själv.

Tack snälla Helena och Sofie som ställer upp. Och Kram till alla er där hemma jag älskar många av er.

Kram

4 kommentarer:

  1. va skönt att ni att ni har det bra. Syns imorgon..

    Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Va härligt det låter o du....njut i fulla drag:)) Kram

    SvaraRadera
  3. NJUUUUT!! Och i morogn kl Arton nöll nöll är det dags. Jag är så löjligt nervös så detta är ju fan sjukt.
    Gött å höra din vackra röst förut... det hjälpet mig arma qvinnomage.

    Söta drömmar

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du får en trevlig helg i Göteborg! Inklusive allt ;)

    SvaraRadera