söndag 10 maj 2009

Nu är jag hemma

Skönt det är att vara hemma och mysa med Viola, men nu sover hon. Snart kommer Vilda hem.. oooooooo va jag ska pussar och kramas henne. Längtar enormt. Oftast när jag saknar henne så här och har förväntningar att krama och pussar henne brukar hon va på ett hiskeligt humör, hon kan hon ska du veta :)

Vilken helg det har varit, tid för eftertanke och få en blick i hur mitt liv ser ut och hur jag vill att det ska se ut.

Jag saknar att vara två, och T orkar jag inte lägga ner mer energi på, det som har varit har varit. Samtidigt som mina krav växer, kanske är det för att jag är rädd att träffa någon, jag kanske inte vågar börja om från början. Hur vet jag när jag är redo? Klart att det enklaste hade varit om det förblivit jag och flickorna här, sen hade dom bott hos mig till jag ska in på ålderdoms hemmet. Men näääää tror inte det.

Jag ska ta en dag i taget och se vad dom dagarna har att erbjuda mig. Livet ska väl ändå vara härligt och avnjutas på ett sunt sätt.

2 kommentarer:

  1. vi kommer sitta när vi är gamla och njuta av livet med en varsin fruktdrink...eller en shake haha. Vi kommer sitta på din vackra veranda som din snorrika make har byggt så NEJ ensam lär du inte bli!!! Det gäller bara att hitta guldkornen. Dom ska älskar allt precis för vad det är och som inte vill ändar på något. Dom som älskar för att älska är något vackert. Dom som gör att man känner sig som den vackraste i hela världen och so gör allt för att just du ska må bra.

    Han ska vi hitta åt dig. Dom finns på riktigt... jag har ju hittat en :))

    Godatt vacker!

    SvaraRadera
  2. Ja visst gör det.. Speciellt på motorcykel ;)

    SvaraRadera