söndag 10 maj 2009

Jag får önska mig vad jag vill :)


Ikväll såg jag ett stjärnfall. Tack gode för det, jag har aldrig sett det innan och blev helt paff. Jag började gråta och kände mig bara så varm och glad. Och förra våren så hittade jag ett 4 klöver på väg hem från dagis, ja på riktigt!!!

Idag har varit en tuff dag, har mött många människor med samma bakrund som jag, men framförallt har jag fått bryta min isolering, sluta känna mig ensam när jag är bland människor, det är så typiskt mig att göra det. Tyvärr måste jag säga.

Tänkt mycket på T, saknar honom, och är ledsen för att jag inte fick den familjen jag hade hoppats på med honom, och hoppas att det finns någon för mig med. Jag väntar på dig drömprinsen :)

Nu är det GOD NATT & kram till alla som behöver det!

1 kommentar:

  1. ett stjärnfall!! wow under vad det betyder :)
    ringer i kväll så du får berätta om allt.
    Pussen å kramen

    SvaraRadera