fredag 8 maj 2009

ser ut som en bra dag idag med!

Gisses vad rädd jag blev inatt, det var nog inte så farligt som det lät, men när någon står och rotar på min ute plats mitt i natten höll jag på att slå bak ut, han var ju ingen vacker syn häller (förlåt).

Men nu har jag återhämtat mig :)

Idag är del BIO kväll hemma hos Tobbe, det ska bli underbart mysigt. Sen tidigt imorgon bitti åker jag till Norrköping och kommer hem på söndag igen, det ska bli skönt samtidigt som jag kommer sakna mina barn så oerhört mycket.

Jag avundas inte dom som bara träffar sina barn varanann vecka, jag får träffa mina varje dag men några timmars uppehåll och någon natts avlastning varje vecka, och jag tycker det funkar perfekt känner mig ofta rätt så ledig och tycker tiden vi tre har tillsamans är världefull. Bara allt flyter på i rutiner så gillar jag läget.

Men jag vet att barnen har det jätte bra när jag är borta, Vilda ska vara hos sin moster Sandra, Tyra och Fille. Och Viola ska vara hos T, men sina storebröder. Hur bra som hälst.

Snart ska jagh lämna Vilda på dagis, sen hem och ducsha, och tänkte gå ner till stan en runda, får se om jag får med mig någon annars tar jag en runda själv.

Ha det bra idag käraste du, det ska jag ha.
kram

1 kommentar: