fredag 8 maj 2009

Saknar dig redan!

Nu är Vilda hos sin moster, men jag saknar henne redan, bara vetskapen av att hon ligger i sin säng, och att höra hennes röst på morgonen får mig att vilja fortsätta. Jag älskar henne så det gör ont. Och Viola med, kan alltså inte beskriva de jag älskar med ord, och det är nog bra, det betyder mycket, för ord har jag alltid varit bra på annars ;)

Snart åker jag, blandade känslor jag ska iväg i helgen, inget blev som jag hade planerat, vilket bara är bra för mig så jag kan lära mig att hantera den biten i livet, för ärligt talat blir nästan inget som jag planerat. Ska bo på hotell med en kille som jag egentligen inte känner, men alla andra hoppade av och så var det bara vi kvar, och att sova med honom en annan kille, på HOTELL nja nu när jag skriver det får jag svindel känslor, känns inte riktigt ok, samtidigt som jag redan från början hade bestämt mig för att bara följa med och se vad det ger mig.

Jag får nog sluta känna så mycket helt enkelt.

Jag är vacker
jag är viktig
jag är en bra mamma

tack för en fin dag
tack för mina vänner
tack för jag har orkat promenera

hjälp mig slappna av imorgon
hjälp mig att inte tänka på mina barn hela tiden
hjälp mig att älska mig själv

god natt

3 kommentarer:

  1. promenerat din snyltåkare! tur för dig för nu regnar de

    SvaraRadera
  2. Det blir precis så bra det ska bli.Hoppas ni får en mysig vecka hemma hos mig, ät gott,slappa,träna,träffa vänner o fika allt som gör livet värt att leva.

    Tack för en härlig fredags kväll

    SvaraRadera
  3. Kalles röra säger du?? Har aldrig hört det :)
    Är du barnledig?? Jag och William sitter och äter frukost.. Ha en super dag..

    SvaraRadera