lördag 16 maj 2009

Britney spears


Har nu hela morgonen kollat på kanal E. Jag älskar att kolla in i kändisarnas riktiga liv. Idag var det en dokumentär om Britney Spears. Wow vilken kvinna, jag har aldrig riktigt lyssnat på henne, eller vad som sagts om henne. Men jag kunde känna igen mig i hennes livshistoria, i hennes mående och kännslostormarna som beskrevs. Jag vet även at hennes pappa liksom min är alkoholist, och jag fick gås hud när jag kikade på detta.

Hon är igentligen en liten sårad kvinna som bara behöver omtanke och rätt sorts bekräftelse och massa Kärlek, framförallt från sig själv.

Så jag ska sluta dömma henne, våra liv ser likadana ut fast hon är känd och konsikvenserna blir mer synliga.

Jag är stark
kram

2 kommentarer:

  1. Jag har också sett den..Tycker Britney är helt fantastisk och inte försöker vara nått hon inte är..Hon visar att hon är normal precis som alla andra.Jag Diggar Britney :)
    Hoppas allt bra med dej Mia :) Kram Monica

    SvaraRadera
  2. lyssna på hennes två senaste album..circus och blackout.riktigt bra:)

    SvaraRadera