fredag 22 maj 2009

Hej Katta!

Jag har ett problem,jag förstår inte hur jag komenetrar på din blogg?? det kan vara denna dtorn jag sitter på som sabbar lite, för den är i felsäkert läge :(

Men läser du här så gillar jag din blogg. Kram http://heartdreams.wordpress.com/

Idag blir det en bra dag. Jag är glad och har inte haft oro eller ångest på ett par dagar nu. REKORD i mitt liv. Tack alla som hjälper mig och gör detta möljligt för mig och barnen att ha ett så fantastiskt liv.

jag är värdefull
jag är en bra mamma
jag är vacker

tack för jag överlevde mitt helvete
tack för mina vänner
tack för underbara dagar

hjälp mig fortsätta må så bra
hjälp mig ta det lungt
hjälp mig känna tillit

kram

2 kommentarer:

  1. Va glad jag blev när jag kom in o fick se din hälsning, kan lova att den gjorde min dag ännu bättre. O kul att du gillar den!
    Man ska tydligen klickca på responses... Lite krångligt o lite trött på den sidan men vågar inte byta ställe, igen...

    Ångest e inte kul, haft de så det räcker till o blir över, men gott när man är utan den... nu för tiden har jag den väldigt sällan men vägen dit var lång..

    O som alla andra här håller jag tummarna i helgen! =)

    SvaraRadera
  2. Skönt o höra att ni har det bra!! Tänker på dig ska du veta:o) Hörs när du kommer hem...jag ska jobba hela helgen ja:o) Kramelikram

    SvaraRadera