torsdag 28 maj 2009

Grattis älsklingsfia


Idag är det Fias stora dag. Vi har känt varandra sen jag var 14 och då måste hon varit 13. Det är för fan 10 år, inte klokt.

Denna underbara tjej är en tjej som har ett tjockt lager skin på näsan. Samtidigt som hon är en riktig mjukis (fast det är det inga andra som ser) Hon är helt underbar med mina barn och är allting jag kan önska mig av en gudmor.

Hon är en väldig arbetsmyra och har sin egen frisör salong, jag är så stolt över henne som startade eget så ung och fick det att fungera.

Jag är stolt att vara hennes vän.
Jag är imponerad av hennes arbete
jag är avundsjuk på hennes klädgadrob
Jag är sugen på att kunna ta livet som hon gör i motgångar
Hon är så söt
snuskigt vacker
och en helt underbar trygg vän som vi tre tjejer i hjortahodden inte skulle klara oss utan.

Grattis och tack för att du finns.
kram Mia Vilda och Viola

3 kommentarer:

  1. Grattis Fia :o) Hoppas du får en underbar dag!! Kram

    SvaraRadera
  2. Jga håller med Mia på alla ord!

    GRATTIS FIA, Du är en underbar person.

    Puss Helena (Bilden har ju jag tagit haha)

    SvaraRadera
  3. Grattis FIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera