fredag 29 maj 2009

Fick sms från min livlina Malin

Hej
måste avboka det där mötet med hon med maten.
Ingen bil och har inte tid att gå Sen så vill jag nog inte fortsätta med det vi gör. Vi förstört oss själva. Har nästan inte sovit i natt efter ditt inlägg. Vad håller vi på med. Mia, vi kan inte fortsätta så här.
Du är så jävla fin, snygg, man måste vända sig om en extra gång när man passerar dig. Så fin är du.
Vi kommer aldrig hitta din andra hälft om detta fortsätter för det här skrämmer folk. Jag tänker inte gå på ren kur. Jag tänker fortsätta leva sunt. Snälla kan vi inte göra det ihop. Herre gud det här funkar inte. Jag gråter när jag tänker på ditt inlägg nu. Nu börjar vi äta utan att ha dåligt samvete. lugnt och nyttigt och vill man ha en kaka, godis bit eller något annat så tar man det. Jag rör mig hela dagarna på jobbet= motion du går vart du ska = motion. Många hade dödat för att gå i våra skor och här sitter vi och sviker oss själva.
Våra barn. . Vad ska dom tro. Tänk om vi forstör dom.
För helvete. . Jag är arg på oss nu. Men älskar oss för mycket för att detta ska fortsätta. Jag bjuder på middag. Snälla kom dit och ät.

MALIN DU HAR SÅ RÄTT! ÄLSKAR DIG MED KRAM OCH PUSS

1 kommentar:

  1. Lyssna på Malin...så mkt du går..en kakbit..lite godis..vanligt god mat skadar inte alls..du är ju överallt o går..jag va tvungen att vända mig om för att se dej igen..du är en läckerbit..en 2 barnsmamma som har så fina sidor..Ta hand om dej Mia..blir också lite tårögd här!!!

    SvaraRadera