onsdag 20 maj 2009

Mysigt


Vilda sover som en liten skönhet i min säng viola sitter och kollar på ljusen som jag har tänt här hemma. Sommarvärmen är borta och utanför oskar det och regnet öser ner. Så länge jag inte behöver gå ut i det tycker jag det är mysigt.

Har dragit ur sladden från datorn, vill helst inte något ska hända om blixten slår ner, Ha ha ha på tal om blixten. Igår berättade Malin att när Freja hamnade i hennes mage tyckte hennes storebror att han, som blev en hon. Skulle heta blixten, för det hade ju gått snabbt. Barn är oslagbara.

Kram

4 kommentarer:

  1. Goodmorgon Söta Mia!

    Ikväll är det dax att åka tåg, du kommer klara det GALANT!
    Tänk på vad det ger dig så går allt bättre <3

    Ses ikväll :) Puss

    SvaraRadera
  2. Och jag är så galet stolt över det du gör!!!!! Det kommer gå kanonbra! Puss & kram ses vi sen? :)

    SvaraRadera
  3. Måste bara hålla med Helena o Walla.

    Jag känner sån lycka för det du gör, men kom ihåg, Ta för dig av livet, Just for today.

    O mitt favorit ordspråk: Det enda misstag jag ångrat i mitt liv är dom som jag i gjorde när jag hade tillfälle.

    SvaraRadera
  4. Får nog skriva mitt ordspråk igen för att det ska bli begripligt, en ening stavfel. :-P

    Det enda misstag jag ångrat i mitt liv är dom som jag INTE gjorde när jag hade tillfälle.

    Kramar

    SvaraRadera