onsdag 13 maj 2009

vandraren

Jag har säkert gått 1,5 mil idag, och det känns i min fot ska jag bara tala om. Jag går mycket varje dag men vissa dagar pallar inte foten, vet inte riktigt vad som är fel.

Jag har vissa bitar som jag känner att sen jag började blogga om det har släppt mig, en del gammal skit är borta, och för mig är det en sådan lättnad, en befrielse. Jag har en del smuts kvar, men det får komma bit efter bil, men jag känner att någonting pockar på och ska ut.

Jag mår mycket bättre, och för övrigt har jag ett spännande möte att se fram emot ;)

Jag har länge velat våga leva, nu känner jag att många fina belöningar har kommit till mig och fler kommer det. Jag är så tacksam

Jag är vacker
jag är modig
jag är en bra mamma

tack för livet
tack för vänskap
tack för oros fria dagar

hjälp mig ta det lugnt imorgon
hjälp mig se allt fint jag har
hjälp mig med min otålighet

kram

3 kommentarer:

  1. du är så ÄLSKAD mia!!! Glöm INTE det!!!!

    ses i morgon :)

    SvaraRadera
  2. öööö vad hände med resten av inlägget ????

    jag skrev att din fot säger FÖR TUSAN MIA!!!! ge mig massa nyttig "Rikard en trappa ner - mat & vila!!! Har just nu i detta nu börjat spara till ett körkort till dig! En sparbössa finns nu i din ägo i mitt hus som du ska få och sen ska den bara fyllas på då & då och vipps ett körkort :)

    kramen

    SvaraRadera