måndag 25 maj 2009

fnoskler

Ibland vill jag bara vara liten, och krypa ner hos någon som tröstar mig. Eller som bara visar att den personen är stark och trygg. Jag har många fina vänner, Jag älskar er. Men att bara vara med någon igen, jag och T kunde det, men det kommer liksom inte bli så igen och då blir jag förvirrad, ska det alltid vara så här?, nej självklart inte, det tror jag inte häller, men mitt tålamod, finns inte!!! jag vill NU NU NU!

Ta det lugnt...
Det viktigaste först....
En sak i taget...
Börja med dig själv.....

Nej jag vill ha lite passion, och lite spänning i mitt liv tror jag, eller vill jag bara ha det som det är? eller vill jag... ja ingen aning

Ett bad nu

1 kommentar:

  1. Å det behöver du inte betämma idag heller;o) Hoppas nu kan njuta av badet!! Kram

    SvaraRadera