söndag 17 maj 2009

Välkomna



Hej alla nya läsare. Jätte roligt att ni finns. Och jag är stolt över er och mig själv som är så bra som vi är, en dag i taget. Jag skulle vilja dela ut lite klubbor ikväll, speciellt till...
  • Malin L som pluggar och är två barnmamma på heltid.
  • Och till Wallaz för jag vet hon gillar det.
  • Och till Fia för hon borde vara här med mig nu och mysa.
  • Och till Lisen som välkommen hem present.
  • Och till Tobbe som lånade ut sitt hus till oss, och köpte den godaste parfymen till mig
  • Och givetvis till min nya vän som jag pratar lite granna med
Hej!
Kram

8 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. åhhh tack gumman...ser ju inte alls gott ut=)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Naaj...vart tog kladdkakan vägen? =)

    SvaraRadera
  4. ha ha va tvungen att byta, blev mer sugen på klubba

    SvaraRadera
  5. Ja är ju liiiiite nyttigare i alla fall=)

    SvaraRadera
  6. Tack för den. O tack för att du fixade o donade med allt skit som hände när jag var bortrest.
    Hoppas parfymen gör sitt till i mötet med nya vännen. :-P

    Du vet vem som ska leda till altaret o fixa maten, men inte bet :-D

    SvaraRadera
  7. Åååå tack så mycket!! Ska suga på den heeela vägen hem imorn!! Kram

    SvaraRadera
  8. å ja ska ha den i flera veckor!!!

    Puss å hej, ringer dig efter jobbet!! :)

    SvaraRadera