torsdag 7 maj 2009

förstora jeans=Bra dag

Trött på vikt vikt vikt!!!!! Men nu ett halvår efter Viola föddes är jag i mål! Men några kg till, hela tiden förhandlar jag med mig själv. Nå väl jag är fin nu, helt lagom Mamma i mina bästa år.

Idag har jag umgåtts en massa med min lillasyster och Tyra, jätte mysigt, vi har varit hos mormor och morfar. Det är alltid skönt att komma ut till dom, de var min trygghet under många år av stress och oro hemma.

Givetvis har mitt missbruk bringat mig konsekvenser gällande dom med, det gjorde det runt alla jag älskar, men jag har fortfarande efter 2,5 år inte fixat att prata om den biten, men det kommer det är jag övertygad om.

Igår var Vilda hos sin pappa och idag var Viola hos sin, allting flyter på bra med barnen.

Jag känner mig lite tom, sugen på spänning och less på att vara ensam om kvällar, samtidigt som jag inte känner mig redo att träffa någon så vill jag ju ändå inte ruttna bort här hemma :) Men det kommer nog som det ska, precis i rätt tid som allting annat i mitt liv.

Förvirrad, öppen och sårbar och lite små ledsamt ensam

kram

1 kommentar:

  1. ååååååååå jag är så avis!!! Jag är Inte i mål än.... :(((( Men precis som du säger sluttjatat om vikt nu!!! Nu får vi fan ge oss, på riktigt!!!

    all my love to you in da hjortahood ;)

    SvaraRadera