tisdag 26 maj 2009

Vår kännslor eller magsår?

Idag har jag sprungit fram och tillbaka hela dagen.

  • Lämnade Vilda
  • Fika med Malin och Freja
  • Glömde sak hemma springa hem igen
  • Möte
  • Hämta pengar hos Fia
  • Hjälpa fia vecko handla :) (typ)
  • Lunch nere hos Malin
  • Lämna Viola till sin pappa (hade bra samtal idag)
  • Laga hål i tanden
  • Gå lååååååång runda med lillasyster och Catrin
  • Blogg........
.....Sen får tiden utvisa resten. Men jag mår bra, fast jag vet inte om det är vårkänslor eller om det är för att jag håller på att springa häcken av mig, skit samma jag mår ju bra iallafall.

Tydligen blir det strul med pengar denna månaden men just nu idag orkar jag inte slita av mig håret, och stånga mig blodig för det (har ju trotts allt bara lånat pengar till mitt löshår haha)

Pirr i magen.. jag är sugen på något.
kärlek

1 kommentar:

  1. Å kärlek kommer det att komma...lugn, det är bara början på en underbar sommar:o)

    SvaraRadera