tisdag 19 maj 2009

Göteborg nästa!

Nu är det bestämt, jag åker imorgon med tjejerna till Göteborg. Det är min vilda och viloas första resa helt på egen hand. Spännande. Det kommer säkert gå bra, men jag som hatar att åka tåg, och rädd att hoppa på fel, eller missa tåget får se detta som en utmaning.

Jag ska spendera mysiga dagar med Helena och Sofie, stackarna här kommer jag och våldgästar med två barn, men dom har sagt det är ok så då får det vara det. Puss till er ;)

Sen ska jag träffa en fining med, men den info får jag behålla för mig själv ett tag. hihihi ska bli spännande och förhoppningsvis roligt.

Hoppas tobbe med kommer upp på lördagen, fasen va tryggt och skönt det hade varit.

Kram till er allihopa ;)

5 kommentarer:

  1. Allt kommer gå kanon, ska bli mysigt att få träffa barnen & dig igen. Hoppas oxå Tobbe kommer på Lördag, han e en rolig prick :)

    Puss Helena

    SvaraRadera
  2. Lyllo dig...önskar att jag oxå hade haft tid att åka upp...hoppas ni får en superhärlig fortsatt vecka..krama syster och Helena från oss=)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Krama Malin & barnen från mig när du kommer hem igen :) haha ..

    Ses imorgon Mia, vi har kontalt hela vägen så inget kommer hända, LOVAR!!!!!

    Puss

    SvaraRadera
  4. Där är bara och slå en pling om ni hamnar fel;-) Jag har både bil och bensin. Lizzi har numret;-) Men jag är helt övertygad om att det kommer gå jättebra och att ni kommer ha det helt lovely!=)

    Kramen

    SvaraRadera