fredag 8 maj 2009

Inte konstigt jag drömmer mardrömmar

NU vaknade jag av att stirrande ögon glor på mig, jag höll på att gå i taket skrika rakt ut, få spel och panik, vad gör man???

De enda jag får ur mig är STICK, försvinn, jag visar telefonen och säger jag ringer polisen. han kolla på mig ber om eld. Jag vet att han är alkoholist, han och hans tjej brukar gå runt på stan,oftast ner kissade. ibland sitter dom i parken och nästan "älskar" med varandra öppet.

En gång frågade han mig om en tom back, om han fick den till hundmat, kunde jag säga nej? nej absolut fick han den, men i detta läget kl 12 på natten blev jag rädd och panik ingen ska komma närma mig och flickorna så sent!!!! BLÄ!

Ringer Fia, hon sover som en gris, så jag måste ringa mamma, tänker kommer han till baka så måste någon veta om att han varit här.

Ja ja nu ska jag försöka sova, men jag är skrämd.

2 kommentarer:

  1. Herregud. Jag finns när du behöver mig.

    SvaraRadera
  2. å ja meeeeeeeeed!!!! RIIIIIING!!!! ring när du vill!!

    Jag hade nog pissat på mig!! lilla hjärtat!

    SvaraRadera