onsdag 11 februari 2009

allergi mot kyla!

jag blir stel som en pinne i kyla, hatar de, gillar våren och hösten bäst.
har isolerat mig på vandrahem bossabo idag!

nog inte gott utanför örren mer än fem min, max.

men det har varithärligt, slappt och skönt, har varit rätt hungrig idag, nu e det en månadsen jag åt, är missnöjd med resultatet, hade önskat jag kunnde unnat mig att gå över på kombinerad kur nu, men men jag får hålla ut, jag är nog lite självdestruktiv.

Vilda älskr snö, hon har åkt pulka efter fyrhjuling, sååå hlnöjd och röd om kinderna efteråt.

hungern tar över nu, är trött och slö ska fortsätta mysa me maja och familjen, barnen sover gott....

puss kram

oj glömde nästan.
jag är en bra mamma
jag är en bra vän
ja är trevlig

tck för en bra dag
tack för mina vänner
tack för ro

hjälp mig njuta av morgondagen
hjälp mig se allt fint jag har
hjälp mig göra det jag ska

p&k

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar