fredag 13 februari 2009

jag har ju lyckats

en dag i taget har jag lyckats ge mina barn en nykter mamma, de var allt jag önskade av min pappa när jag var liten. Mina barn kommer förhoppningsvis aldrig önska sig det av mig, det kommer vara en del i deras liv.

härom veckan sa vilda helt spontant,
-Jag är nykter!

hehe.. hon har väl hört mig prata om de.

nu ska jag vila lite, har det super mysigt här hemma, bara jag och viola, men vi saknaar vilda lite med : ( men hon kommer strax, jag ska bara ta det lungt idag, inte göra allt för mycket, försöka inte sakna T allt för mycket.

tror jag är lite glad....

kram

1 kommentar:

  1. heeeej!! Shit va kul! Vad glad jag blir. Det va du som hade tjejen som kröp så eller hur :)

    Har läst några inlägg och jag måste säga att jag beundrar dig! Jag själv flyttade 50 mil ner hit till Ola pga. Alvas Pappa. Han är både alkoholist och narkoman. Kämpade i många år för att få honom nykter men fan heller, gick inte! Jag lämnade honom efter 5 år. Träffade Ola av en rent slump på nätet. Sen hamnade Freja i magen och sen flyttade vi hit. Jag ångrar inte en sekund att jag tog barnen ner hit. Här med Ola så har vi en nyktert, kärleksfullt och tryggt liv. Något som jag längtar efter så jävla länge!
    Det är coolt att va nykter! Jag älskar att va nykter! Har man sett så många baksidor av "det eviga festandet" så känns det mycket bättre utan! Stå på dig!

    by the way... jag har 3 barn och 3 pappor ;)haha.

    SvaraRadera