tisdag 24 februari 2009

orkar inte vill inte känner inte för........

antar de e något jag måste gå igenom, mnen pust vad jag tycker de e tjatigt, jobbigt och tråkigt att älta om T nu, ska jag fly? hitta på något skoj? meeenn är det det jag vill igentligen? nja tror inte de, igentligen vill jag ju bara ligga på soffan med T och kolla morgonsoffan, nighy vishion och kramas, det är vad jag vill, får jag de NEJ! ska jag då fly från detta eller stå ut i lidandet och saknaden.... tål att tänkas på, hoppas jag alltid gör rätt val, en dag i taget.

Imorgon bitti bär det iväg mot valjeviken! vi ska träffa nya kompisar där, hörde rykten om kladdkaka, bakat av en riktig skönhet! hu så spännande : )

varit på beh nu, gått hala tiden, pratade om komunikation idag, kan säga att det brister i många samanhang, speciellt med T, där finns den inte, hans mamma lämnar och hämtar lillan, otroligt sorgligt att vi ska ha det så här.......... naw vill inte de juu!!!!

najs bajs! jävla ytryck har satt sig på huvudet, är från nåt skit på barnkanalen. nu tycker jag de gnyr från vagenen, tror de e lillasyster som vaknar, hoppas hon haft de mysigt hos pappa.

blä o svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar