söndag 8 februari 2009

gud ge mig sinnesro.....

mmm kan tro det att jag är med i en säkt för jag ber sinnesrobönen, ja tack då är jag väl det då. kankse har jag hjärntvättats med sen jag blev nykter och började gå på möte, tack i så fall, för min hjärna behövde en riktig tvätt.
vad som än hände så mår jag bättre idag och tycker iallafall lite mer om mog själv, jag är inte självdestruktiv (inte jätte) jag sköter det jag ska, försöker forma mina barn till egna individer, och gör ta mig fan mitt bästa : )

jag hatar när de blir tyst, det finns för mycket tid att tänka då, jag orkar inte de, jag blir ledsen, känner mig ensam och saknar T, och varje gång jag saknar T blir jag irriterad på honom, för han höll inte sitt löfte, och det stör mig att det fortfarande stör mig, anlednongen t att han inte höll de, är ju för han är en människa, han hade sin gräns, den var nådd, men jag fattade inte det, faaaannnnn!!!!!!!

men nej sluta slå på mig själv mer nu, det finns någon mening med att jag mår som jag gör, något bättre väntar kanske : )

just nu är vilda hemma hos min lilla fia, jag är så glad för henne, hon är bäst!!!!!!

det är den mest okopliserade relation jag haft någon gång, hon är en riktig vän, jag är glad hon satte gränser mot mig när jag behandlade henne illa, och jag är glad att vi redde upp det. tack och kram

jag e en bra mamma
jag är en bra vän
jag är trygg

tack för denna dagen
tack för fia
tack för fias familj

hjälp mig få en bra dag imorgon
hjälp mig stå imot sug
hjälp mig stå på mig!

puss puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar