onsdag 18 februari 2009

Trä penis farbron!!!!

hahahah när jag skulle gå till ljuvliga ritz idag kom en bil körandes och inuti denna bilen sitter självaste trä-lös-penis-fick-den-i-huvudet-av-hysterisk-mia.

naaww!!! stackars igentligen...

en midsommar när jag vaknade, förmodligen efter deckning, så satt det en långhårig gubbe jag aldrig sett förut i min soffa, han sov. livrädd blev jag och tog första bästa tillhygge och började slå han med en trä penis, som mitt ex ex gjorde till mig på skämt när han satt inne!

Samtidigt som jag ringer polisen och puttar ut han från min lägenhet med penis i högsta hugg, och skriker och gråter föses han ut från mig.

När sambon vaknar vet han vilken de var, han hade varit med på festen och var en vän till någon som med varit med.

urk. knappt pinsamt, jah kommer ihåg gur han såg ut, men hoppas inte han kommer ihåg mig, men han såg jag idag och fem år senare kan jag lägga ut ett regält asgarv!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar