lördag 28 februari 2009

la..la..la..lala











Än så länge en bra dag, hade en mysig morgon hemma med barnen, lite krabb med vilda presis innan vi skulle gå men det blev bra sen.

på ritz käkade vilda kladdkaka, fy faaan vad den ser god ut. Jag tänker inte smaka jag kommer få spelet då, slå ner Elme, äta upp alla som finns bada i grädden och sen frossa vidare på allt annat gott, så känns det, så jag sitter där med min latte, för jag kan inte hantera kakor : (

de som var med idag var Fia, Tobbe, Richard, Malin, Alva,Freja, Mia, Isak,Vilda, Viola och jag ja ett helt gäng med andra ord, sen var resten av sbgs befolkning med på ritz, nästan värre än killebom, sen gick vi bort t exit, jo då är hela sbgs befolkning där med, skumt : )

vi flabbade, pratade, svettades(jag iallafall) kakklade, stimmade, bökade runt, ja allt som man ska gör en solig lör förmiddag på ritzet.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar