lördag 7 februari 2009

urk urk urk

ännu en jobbig dag, vakande nog på fel sida idag, hat bara kännt att det kryper i kroppen på mig, typ smått irriterAd.

vilda hade ett urbott idag, de varade fan i två timmar, jag trodde jag skulle bli knäpp altså, funderade hur fan fålk kan skaffa fler barn efter de sett en treåring, och tänkte fan jag har en till sådan om några år ; (

har svårt att hantera kännslor, vill ofta fly mårker jag, pluss jag säger fel seker till vilda när hon skriker, hmmm dåligt samvete me, hoppas du kanske kan känna igen dig så jag slipper vara unik. sen när viola börjar skrika är jagh inte irriterad på henne utan de går med ut över vilda, stackars lillan, jag älskar ju henne så mycket, vill ju henne så väl, jag känner igen henne så mycket i mig när jag var liten, jag kan se paniken och frustrationen i hennes ögon när hon inte får som hon vill, jag känner igen det, sen trissar hon upp sig själv, den ena saken efter den andra.... det är jobbigt för henne med.

men det gör ont i mig att se det, jag känner mig med väldigt liten och sårbar då, önskar jag hade haft hjälp i dom tillfällena, någon som höll om mig och sa att det var ok, eller någon som hjälpte mig med vilda, jag är ju såååååå trött imellanåt, och bitter jag ville ju inte de skulle bli så här.. urk urk urk

det känns som jag har ett blödande sår mitt i mellangärdet, och det svider.

finns det någon lösning, en dag i taget, känner redan oro för morgondagen!!!!!

jag är värdefull
jag är hoppfull
jag är klok

tack för dagen är slut
tack för sista timmarna på dagen
tack för min data

hjälp mig ta det lungt
hjälp mig sluta vara bitter
hjälp mig se det fina jag har

puss t dom jag älskar, ni vet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar