söndag 15 februari 2009

tur inte min syster jobbade idag!



tur för dom, fast de hade nog inte varit ute efter mina kära syster ändå, de villl nog ha pengar, cigg eller danske pölse!



undra om de fick vad dom ville?
sist de var stort rån här i stan va det ju xxx som gjorde det, kan man säga ett ex t mig, nja vet inte jag var väldigt snurrig på den tiden, visste knappt vad jag hette, men mne förhopningsvis var de ingen kompis den här gången : )


det händer saker i stan..... lite läskigt iblan, allla brändrna som varit, ett par mord, misshandlar
osv, föresten tog jag ett fotto häromdagen på klock affären, någon försökt krossa rutan, jag ska nog lägga ut de.



när vi var och åkte pulka idag dök vildas pappa upp där! va, jag blev shockad, han var där med sin stora dotter sin nya kvinna och hennes barn, han tar hennes barn som sina egna, sen vilda vill han inte ens ha kontakt med, förjävligt tycker jag och hur kan hon tillåta det igentligen ser hon inte hur sjukt det är. Att han gör det förstår jag han knarkar ju på sina kännslor, då är det inte så svårt att skita i någon, eller sluta engagera sig, döva döva döva!!!!
SMÄRTA HÄRDAR!



jag blir ledsen och irriterad bara jag skriver om honom, han såg så förtryckt och ledsen ut, han behöver hjälp, men inte min hjälp.



nu ska jag snart titt på beck, hoppas inte den är döööötsa läskig då vågar jag inte resa mig och gå vidare in i sängen, nog bäst jag hämtar mitt täcke.



jag är en bra tjej
jag är vacker
jag är en bra mamma



tack för en kanon dag
tack för jag kan gå vidare
tack för solen

hjälp mig känna en bra dag imorgon
hjälp mig vara tacksam för min nykterhet
hjälp mig önska dom jag inte gillar en god hälsa och ett bra liv!



puss Mia

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. RÅN!! vart jobbar hon? läskigt! De va ju inte längesedan det var det på Statoil. IDIOTER!!!

    Förstår om du blev ledsen när han kom förut. Blev Vilda ledsen, reagerade hon? Alvas pappa bryr sig inte heller. Nada,ingenting. Hon kommer att hata honom för det sen. Jag hatade min pappa för det. Han brydde sig aldrig. :((

    Och yes!! Klart du är vacker och en bra mamma!!
    Godnatt på dig :)

    SvaraRadera