fredag 13 februari 2009

ja fre 13 wooow!


ja dessa jävla basiller. Nu ikväll kräkte lilla vilda, naaw så synd de e om henne. Nu ville hon sova och ligga i min säng, hur kan jag säga nej till det? fast ikväll kan jag ärligt säga att jag inte är sugen att krypa ner och gosa med henne. Jag är livrädd för kräksjukan, blä!


var på ritz idag med mamma min syter och barnen, det var mysigt, tog lite bilder, har inte hittat något bra sätt här på min blogg att lägga ut bilder, de passar typ bäst att bara lägga ut en per klipp, men tusan iblan har jag ju många fler.


oooo nu känner jag mig vimsig, kräkig, någon sa man fick ont i ögonen, kanske de jag känner, nej lederna, ja hehe jag är nog inbilisk med!


fått ett trevligt mail idag, ska snart sätta mig och skriva tillbaka.


jag måste erkänna att det känns mycket ensamt här ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar