måndag 2 februari 2009

ledsen

just nu är jag lite ledsen, dagen började bra. men nu tog kännslorna över, träffade min före före detta idag, det var jobbigt. De jag försökte tänka under hela samtalet var, önska honom kärlek, önska honom lycka osv, jag känner i hela mitt hjärta att jag önskar honom de, samtidigt som jag vill ge honom en örfil, för det sveket han bidrar med till vår dotter, samtidigt vill jag bara krama honom stoppa ner honom i fickan och ta hem honom och göra han frisk. (vilket jag vet är omöjligt)

Jag träffade honom utanför T, kännslorna stormar från de med, tycker det är sjukt jobbigt. när jag kom hem var jag tvungen att skriva sms, de första jag skrev råkade jag radera så det var nog någon mening med att jag inte skulle skicka de.

"Nu ska jag göra allt för att du ska flytta ur ur mitt huvud och hjärta, jag har försökr ta ansvar för det jag gjorde mot oss i vår relation, och du tycker du tar ansvar. Tyvär bleb de så här. Jag tycker du är feg och det står jag för. Du har aldrig ens sett mig i ögonom och sakt att det är slut. Du har bara flytt, säger du ska ta hand om dig själv. Jag köper inte de. Den relation jag trodde vi hade redde vi upp problem. Jag lär mig bekräfta mig själv, men jag tänker inte leva själv. Och tycker du du gjort allt du kan är det jätte bra. Jag vet att jag gjorde allting för att du skulle ge mig en chans till, och bara prata med mig. Jag vet med hela mitt hjärta att jag gjort allt jag kan för oss. Tror du att du hittar någon som är bättre än mig, eller vill leva själv kan jag inte göra något åt det häller. Jag kan bara tycka det är dumt av dig. Och jag lovar mig själv varje dag att inte göra samma misstag som jag gjorde med dig. Jag hoppas för andras skull att de slipper bli behandlade som luft av den de älskar, det är det värsta jag gott igenom, men jag kan jag har rest mig blivit starkare och er medveten, men framförallt stolt"

-som vanligt inget svar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar